Het zal je niet ontgaan zijn: Google is bezig met de uitrol van Google Analytics 4 – de grootste update van hun Analytics-platform sinds de start. Een update met mooie nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden, maar ook met flinke impact. De nieuwe versie zal het oude platform namelijk op den duur volledig vervangen en vraagt om een (gedeeltelijke) herimplementatie.
Voor iedereen die Google Analytics wil blijven gebruiken is daarom niet de vraag of je overstapt maar hoe en wanneer. En dat is nog lastig te bepalen voor een platform dat nog volop in ontwikkeling is.
Want wanneer is de overstap praktisch en rendabel? Waar moet je rekening mee houden om de overgang soepel te laten verlopen? En wie moet je hier op zetten?
Inhoud workshop
In deze workshop geven we concrete handvaten om een overstapplan voor jouw organisatie te maken – weinig technologie en vooral mensen en processen:
Voor wie
Voor iedereen die de kar zal (moeten) trekken in de overstap naar Google Analytics 4: Marketing Managers, Digital Leads, Webanalisten, CRO-experts en andere data-specialisten.
Sessieleiders
De sessie wordt geleid door Thomas de Ruiter, Managing Consultant, en Steven van de Lisdonk, Solution Design Lead en wordt in een kleine groep gehouden om iedereen voldoende persoonlijke aandacht te kunnen geven.
In het verlengde van onze whitepaper
De workshop gaat dieper in op de kansen en uitdagingen met Google Analytics 4 als gedeeld in onze gratis whitepaper.
Als Managing Consultant ondersteunt Thomas organisaties om structureel meer waarde uit digitale data te halen. Zijn focus ligt op het bouwen van bruggen tussen de business en technologie: business managers en teams helpen begrijpen hoe technologie en data ingezet moet worden om continu bij te dragen aan commerciële groei en een soepelere operatie.
There are no events to display. Please subscribe to our newsletter to keep informed on our new events.
Managing Consultant
+31 (0)20 787 1323